sejuta soalan ringkas jawapan


" awak dah tak macam dulu "

" awak lebih banyak diam dari berkatakata "

" awak lebih diam membisu dari ketawa "

" awak bercakap bila perlu je , dan bila perlu pon awak cuma mengangguk dan mengeleng "

" awak senyum , tapi senyum awak langsung tak menunjukan yang awak tengah senyum "

" awak disini dengan saya tapi fikiran awak entah kemana "

" jasad awak milik saya , hati awak entah milik siapa "

" saya nak awak yang dulu , saya rindukan awak yang dulu "

" awak dah tak boleh terima saya ke ? "

" awak dah tak sayang saya ke ? "

" awak cintakan saya tak ? "


dan aku tetap diam membisu dengan sejuta soalan yang kau berikan . jangan cari aku yang dulu , sudah tiada yang ada cuma jasadnya sahaja . kau yang membunuhnya . kau dan dia .

jangan dicari aku lagi . aku sudah tiada .






No comments: