matikan diri ..

surat untuk dia ..



aku minta maaf .. aku minta maaf sangat sangat sebab tak jadi cermin yang kau mahukan . aku minta maaf sebab aku biarkan cermin tuh pecah , lantas kau marah aku , kau herdik aku , kau hina aku .. tak apa aku sentiasa memaafkan kau , sebab aku sayang kau ..

aku minta maaf .. maafkan aku ya .. berjuta kali aku minta maaf tapi aku ulang lagi .. aku terus ulang benda yang sama .. aku tak dengar cakap kau , aku ikut amarah aku .. maafkan aku .. aku tak patut marah kau ... aku patutnya tetap senyum kan ..

aku minta maaf sebab selalu sangat menerima , menadah tangan tapi tak pernah memberi .. aku tak pernah memberi kau apa apa .. aku tak berikan apa yang kau mahukan .. aku sibuk menjadi aku yang kau benci , kau mahukan aku yang lainnya .. yang kau lukis di cermin tapi aku selalu contengkan lukisan kau ..

aku minta maaf , banyak kali aku minta maaf tapi tak pernah sekali pun aku dengar kau maafkan aku .. mungkin aku tak perasan ..

satu kau perlu tau aku gadis bodoh yang sentiasa sayangkan kau , cintakan kau , membiarkan kau merobek , mhancurkan hati aku ..

satu kau perlu sedar di awal hubungan kita , aku sudah pun memberi .. memberi satu benda yang sangat berharga , memberi hati aku .. tapi kau perlu tahu sayang , hati aku untuk disayangi , dilindungi bukan untuk kau sampah sampahkan ..

14 comments:

miza kimbum said...

moga kau tabah kawan !

fierul said...

hehe tengah sibuk kutip kaca hati yang berderai .. :)

miss pocoyo said...

dear sayang ,
sila tabah ye. :D

aniqbukhary said...

Nice..
entry yg membawa maksud yang mendalam,, good luck.. boleh pergi jauh..

http://aniqbukhary.blogspot.com/

fierul said...

miss pocoyo :
dah tak mampu untuk terus tabah ..

fierul said...

aniqbukhary :
thanks .. amin .. :)

Qaseh Qhaleesh said...

hmmm ;(( sakit ...
sabar okeyh ;)) sabar tu kunci utk kuat :))

btw , im bw u n following u too ..

fierul said...
This comment has been removed by the author.
fierul said...

thanks dear ..
ye hanya perlu sabar je ..

Lara Hani said...

lebih baik membiarkan serpihan kaca cermin yang pecah itu, dari terluka tangan ketika mengutipnya.

fierul said...

mgkn slah ak krna msh sgup lukakn dri ak untk trus mgutip serpihan kca2 itu..

Korean Style Online said...

Hi..You really have a nice blog.. keep up a good work..feel free come to my blog  korean fashion online | korean fashion online malaysia have a nice day...

Edy Fee said...

aik gaduh ngan bf ka ni.sabaq2

fierul said...

korean style online : thanks :)

edy fee : :) tak lah ..