surat untuk si penjaga kain .


aku pernah berangan, bercita cita nak jadi penulis macam a.samad said, paling kurang pun kalau dapat jadi macam fynn jamal pun aku dah cukup bersyukur dah, tapi apa yang aku impikan tak mungkin jadi kenyataan sebab terlalu banyak faktor yang menyebabkan pena dan helaian jurnal tidak menjadi sahabat aku kini ..

untuk mereka yang tidak mengenali aku !!

setiap apa yang berlaku, aku suka menulis, tak kisah la tentang apapun, tentang aku mahupun tentang mereka dan mungkin juga tentang kamu, aku suka menulis jadi aku mohon jangan menilai aku dari penulisan aku kerana kadang kala apa yang dikhabarkan bukan cerita tentang aku semata mata tapi tentang mereka yang berada disekeliling aku dan tidak perlu la untuk kau , kau dan kau yang tidak aku kenali namanya mahupun sesiapa untuk  menjaga kain aku.  bagi aku cukup untuk kau jaga kain kau sendiri , aku tidak gemar kehidupan aku ada penghuni yang tidak dikehendaki .

syafiqa -





No comments: