sakit ditinggalkan .


apa yang ingin aku katakan  , aku tak pernah rasa bahagia selepas kamu pergi dari hidup aku . meskipun alasan kamu pergi untuk melihat aku bahagia tapi percayalah aku tak pernah bahagia , sengsara yang lebih aku rasakan bila begini .

andai boleh aku pergi berhadapan dengan kamu , mungkin sekarang aku sudah berada dihadapan kamu , merayu jangan ditinggal aku lagi , aku tak mahu merasa sengsara yang sama , aku sudah tak mampu untuk merasa sakit yang sama . tolong aku mohon kemari sembuhkan hati aku yang kian parah ini .

adanya aku cuma untuk merasa kasih sayang kamu , aku tak mahu yang lainnya , aku cuma mahu kamu . hanya dengan kamu , aku dapat merasa yang diri ini dihargai , disayangi .

aku bukan lah manusia yang suka dikeji , dihina , diherdik semahunya mereka . aku cuma manusia yang dahagakan kasih sayang yang kian lama kian jauh pergi meninggalkan aku .




tolong jangan tinggal aku , tolong datang kemari , peluk dan sembuhkan lah aku , aku semakin parah tiada kamu . 


No comments: