tetap salah aku .


kenapa ditanya aku puas atau tidak ?
kenapa dikatakan salah aku ?

sedangkan aku tidak berbuat apa apa pun . aku tidak mengadu , aku tidak mengatakan apa apa pun . aku sekadar diam masuk ke kamar , menyanyi meredakan amarah dihati , perkara yang tidak pernah aku lakukan selama ini aku lakukan semata tak mahu melihat kau bergaduh , tak mahu meletakan satu kesalahan bila kau harus memilih diantara aku dan dia .

kenapa masih dikata

"kau tengok apa yang kau dah buat " 

sedang kau sendiri tahu aku tak pergi pun kat kau mengadu walau secebis rasa yang sebenarnya layak untuk aku nyatakan . secebis pun tidak , aku cuma minta diri mungkin secara halus untuk aku biarkan amarah aku dikamar dengan tidak menunjukan sedikit emosi kepada kau .. perkara yang tak pernah aku lakukan ..

tapi tetap salah aku kan ,

No comments: