sudah sampai masanya .

kalau lah masa boleh diundur , benda pertama yang aku mohon adalah hilangkan ingatan aku bahawa kau pernah hadir dalam hidup aku , walaupun cuma seketika tapi dah cukup untuk beri madu dan cuka dalam kehidupan aku . mungkin selama ini aku je yang memikirkan semua cerita tentang kita sedangkan dengan mudah kau lupa camtuh je seolah olah smua tu tak pernah berlaku . maafkan aku sebab tak pernah faham petanda yang kau selalu beri pada aku walaupun kadang kadang aku sedar aku lebih cari kau .











mungkin dah tiba masa untuk aku pergi dari hidup kau ..



8 comments:

Fel said...

Jika begitu sifatnya terhadap kamu, pergi.

Mizz flovewish said...

cubalah kau lupa . makin kau lupa makin dia ada . aku da rasa . :)

fierul said...

fel : aku dah pun mula langkah kaki ..

fierul said...

mizz flovewish : aku takut nanti bila aku lupa dia datang dan bila aku igt kembali dia pergi lagi ...

Nissa Jefry said...

kenangan itu indah . dah aku tahu , kalau kau nak lupakan dia pun , bukan mudah . percayalahh :))

fierul said...

memang tak mungkin dengan mudah aku lupakan dia ..

Mizz flovewish said...

semakin kau lupa semakin kuat kau mengingati . kau kena tabah . hidup tuh ta begitu mudah ^__^ . kami ada .

fierul said...

mizz flovewish : aku akan cuba .