sakit


penat sudah untuk menahan ,
penat untuk terus menghalang ,

kau mungkin nampak aku baik baik sahaja
sedangkan sakit yang kau beri
membunuh aku lagi dan lagi
sayangnya kau tak sedar

kerana kau juga sibuk membaiki sekeping hati
dengan menghancurkan sekeping hati
yang kononnya meremukkan hati kau .

mungkin aku akan terus halang .
menghalang hingga ke akhir
kerana aku cuma mahu kau tau .
sampai mati aku tetap sayang kau ..
aku sayang kau , kau tak pernah nak nampak .

aku yang luka sendiri tak pernah kau nak sedar !

6 comments:

shafiqabdshukor said...

banyak la bersabar ngan berdoa..

monologmalamhari said...

hanya mampu bersabar je ..

Noura Fatiha said...

kau bersabar ye . sebab aku juga mengalami situasi yang sama macam kau . insyaallah akan datang bahagia itu .

*salam ukhuwah ^__^

monologmalamhari said...

dah bertahun lamanya aku bersabar .. ak takut ak dah tak mampu untuk bersabar lagi .

Nasuha Suhada said...

Jangan berharap pada yang tak sudi. Dan yang tak peduli.

monologmalamhari said...

kadang kadang cinta memaksa kita untuk bertindak begitu .. :')