aku tak pinta

aku tak pinta
jatuh lagi air mata ini
tanpa aku sedari tanpa aku pinta ..

aku rindu kau
jujur
terlalu rindu

aku rindukan kau ..

walaupun aku tak tahu kenapa dan bagaimana aku boleh jatuh cinta kepada kau tapi jujur aku memang cintakan kau ..

ya .. walaupun aku sering impikan kau ada disisiku ini namun jika kau hadir cuma dimimpi sudah cukup bagiku ..

kala ini aku rasa sakit sangat , terluka sangat , derita dan terseksa tapi tak bermakna hidup aku hanya sampai disini ..

berharap suatu hari aku akan kembali ceria , bahagia mampu tersenyum seperti sediakala dan dapat menerima yang kau tak mungkin akan sentiasa dengan ada bersama aku ..

senyum dan bahagia itu milik kita .. cuma terpulang pada seseorang untuk membuat dirinya bahagia atau derita . mungkin sekarang aku derita tapi aku yakin satu hari nanti aku akan kecapi juga bahagia .

p/s : tak tau mana datang idea nie . tapi lepas baca satu blog aku terus update nie

2 comments: